Термінал ПриватБанку

  1. Найближчий до Вас термінал можна знайти на цій карті.
  2. На терміналі натисніть пункт меню [Комунальні платежі]
  3. Після цього пункт [Знайти підприємство за назвою або за реквізитами]
  4. Вводимо назву “LinkCom” і натискаємо [Продовжити]
  5. Натискаємо [LinkCom], повна назва підприємства “Каліта Р.Б. ФОП/LinkCom”.
  6. Вводимо Персональний Платіжний Код і натискаємо [Продовжити]. Код вказаний в особистому кабінеті або може бути повідомлений оператором за номерами (068) 5-842-742 (063) 358-09-27.
  7. Перевіряємо ПІБ (чи не помилилися в платіжному коді), при потребі змінюємо суму платежу (початково в полі сума до оплати вказана сума заборгованості + абонплата на наступний місяць) і натискаємо [Продовжити]
  8. Після внесення потрібної суми натисніть [Сплатити]
  9. Протягом 10-ти хвилин кошти надійдуть на Ваш рахунок і доступ до інтернету буде активований.