Що робити, якщо не працює інтернет?

Автор: Олександра Левицька
Час читання: 4 хв
09/12/2021
Що робити, якщо не працює інтернет?

Є кілька причин, з яких пропадає або погано працює інтернет, вони однакові для всіх провайдерів:

1. Проблема за провайдером.

Якщо на панелі інструментів комп’ютера з’явиться піктограма “Не підключено. Немає доступних підключень” або “Без доступу до Інтернету”, це не працює або пошкоджено обладнання провайдера. Може бути пошкоджено магістральний кабель, знеструмлено обладнання або інші проблеми на базовій станції. У разі можна звертатися до служби техпідтримки, т.к. провайдер бачить, що у нього не працює і, швидше за все, фахівці вже вирішують проблему.

2. Немає електрики у Вашому будинку чи районі.

Якщо в будинку відключено електрику, то й інтернет не працюватиме. Все залежить від того, як побудовано мережу провайдера. Буває таке, що у Вашому домі світло є, але його немає у сусідньому домі і тому немає інтернету. Знеструмленою може бути базова станція провайдера і, відповідно, вся мережа не працює.

3. Проблема з обладнанням абонента.

Інтернет може погано працювати через несправність обладнання абоненти – комп’ютера, роутера, мережевої карти. Найперше, що потрібно зробити:

  • витягнути кабель із комп’ютера, роутера та вставити назад;
  • перезавантажити комп’ютер.

Часто інтернет зникає, якщо збилися налаштування Wi-Fi роутера. Спробуйте підключити кабель безпосередньо до комп’ютера.

Якщо інтернет не з’явився, перевірте цілісність кабелю у квартирі, особливо у місцях згину. Якщо кабель проходить під килимком і ходять по ньому, то в цьому місці можуть бути пошкодження. Кабель може погризти кішка чи собака. Якщо є можливість, перевірте, чи не пошкоджений кабель у під’їзді.

Якщо все гаразд, але інтернет відсутній, зверніться до служби підтримки абонентів, оператори можуть віддалено перевірити лінію та чи є зв’язок із обладнанням.

4. Нема грошей на рахунку.

Перевірте рахунок, чи можливо закінчилися гроші. Абонент може бути впевнений, що він оплатив інтернет, але гроші могли не надійти на рахунок або підвищилася абонплата та недостатньо коштів, щоб підключити послугу. Якщо Ви поповнили рахунок, оплата надходить протягом 1 години, але іноді платежі можуть бути затримані до 3-х днів.

Що таке Wi-Fi та як його підключити? Що таке Wi-Fi та як його підключити? Збір коштів на підтримку 103 бригади ЗСУ Збір коштів на підтримку 103 бригади ЗСУ Як захистити свої особисті дані в інтернеті і в соціальних мережах? Як захистити свої особисті дані в інтернеті і в соціальних мережах?
Месенджери