Головна » Способи оплати

Способи оплати

Оплата  онлайн за допомогою банківської карти

  • Приват 24

    Через сайт приват24

    1. Відкрийте вкладку «Мої платежі»

    2. Зеленим кольором виділено повідомлення «Створити новий платіж» і в полі «Щоб створити платіж, введіть назву підприємства або розрахунковий рахунок». Введіть ім’я нашого провайдера «Лінкком» або «Linkcom», лише ім’я без додаткових даних.

    3. У результаті пошуку буде відображатись LinkCom Lviv (ЛінкКом Львів).

    4. Далі у Вас система вимагатиме ввести персональний платіжний код (ППК). Цей код прописаний в договорі, зазначений в особистому кабінеті, а також його можна дізнатись в оператора колл-центра.

    5. У наступному вікні потрібно вказати суму платежу і додати платіж у кошик. Будьте уважними, перевірте, чи всі дані заповнені коректно. Звертаємо Вашу увагу, що платіж розпізнається системою саме за ППК, не за прізвищем або адресою. У «Сумі» може відображатись рекомендована сума платежу від банку (за 2 місяці). Ви завжди можете зателефонувати до нас і уточнити точну суму для проплати.

    6. Далі платіж відправляється у кошик, де його потрібно підтвердити.

    7. Кошти зазвичай зараховується на рахунок до 10хв, але це може зайняти і більше часу через несправності зі сторони банку.

    Через додаток приват24

    1. Відкрийте вкладку «Мої платежі»

    2. Виберіть «Новий платіж» і натисніть «Знайти компанію»

    3. Зверху у правому куті буде значок пошуку, введіть ім’я провайдера «Лінкком» або «Linkcom», лише ім’я без додаткових даних.

    4. У результаті пошуку буде відображатись LinkCom Lviv (ЛінкКом Львів).

    5. Далі у Вас система вимагатиме ввести персональний платіжний код (ППК). Цей код прописаний в договорі, зазначений в особистому кабінеті, а також його можна дізнатись в оператора колл-центра.

    6. У наступному вікні потрібно вказати суму платежу і додати платіж у кошик. Будьте уважними, перевірте, чи всі дані заповнені коректно. Звертаємо Вашу увагу, що платіж розпізнається системою саме за ППК, не за прізвищем або адресою. У «Сумі» може відображатись рекомендована сума платежу від банку (за 2 місяці). Ви завжди можете зателефонувати до нас і уточнити точну суму для проплати.

    7. Далі платіж відправляється у кошик, де його потрібно підтвердити.

    8. Кошти зазвичай зараховується на рахунок до 10хв, але це може зайняти і більше часу через несправності зі сторони банку.

  • EasyPay

    1. https://easypay.ua/ перейдіть за посиланням.

    2. У головному пошуку введіть «Linkcom» та оберіть «ЛінкКом Інтернет».

    3. Вкажіть персональний платіжний код (ППК). Цей код прописаний в договорі, зазначений в особистому кабінеті, а також його можна дізнатись в оператора колл-центра.

    4. Вкажіть суму платежу. Будьте уважними, перевірте, чи всі дані заповнені коректно.

    5. Виберіть спосіб оплати та вкажіть дані картки.

    6. Підтвердіть платіж смс-повідомленням.

    7. Кошти зазвичай зараховується на рахунок до 10хв, але це може зайняти і більше часу через затримки зі сторони банку або платіжної системи.

  • Монобанк

    1. На головній сторінці виберіть оберіть «Інші платежі»

    2. Серед переліку натисніть «Комуналка та Інтернет»

    3. Натисніть «Додати компанію».

    4. У пошуку введіть Лінкком» або «Linkcom» та натисніть «LinkCom ISP (Лінком м.Львів)».

    5. Далі вкажіть персональний платіжний код (ППК). Цей код прописаний в договорі, зазначений в особистому кабінеті, а також його можна дізнатись в оператора колл-центра.

    6. У наступному вікні потрібно вказати суму платежу і додати платіж у кошик. Будьте уважними, перевірте, чи всі дані заповнені коректно. Звертаємо Вашу увагу, що платіж розпізнається системою саме за ППК, не за прізвищем або адресою.

    7. Підтвердіть платіж

    8. Кошти зазвичай зараховується на рахунок до 10хв, але це може зайняти і більше часу через несправності зі сторони банку

  • Оплата в Терміналах самообслуговування

  • Easypay

    1. Для того щоб знайти компанію Ви можете обрати опцію «Інтернет та ТБ» і знайти нас в переліку провайдерів або ввести в головному меню «Лінкком» або «Linkcom» для швидкого пошуку.

    2. Натискаєте на «ЛінкКом Інтернет».

    3. У наступному вікні Вас запитуватимусь персональний платіжний код (ППК) та суму платежу. Заповніть дані. ППК прописаний в договорі, зазначений в особистому кабінеті, а також його можна дізнатись в оператора колл-центра.

    4. Перевірте правильність вказаних даних.

    5. Внесіть потрібну суму. Зверніть увагу, термінал не видає решти і розраховує комісію в залежності від суми платежу.

    6. Підтвердіть операцію.

    7. Кошти зазвичай зараховується на рахунок до 10хв, але це може зайняти і більше часу через несправності зі сторони банку або платіжної системи.

  • Ibox

    1. Для того щоб знайти компанію Ви можете обрати опцію «Інтернет та ТБ» і знайти нас в переліку провайдерів або ввести в головному меню «Лінкком» або «Linkcom» для швидкого пошуку.

    2. Натискаєте на «ЛінкКом Інтернет».

    3. У наступному вікні Вас запитуватимусь персональний платіжний код (ППК) та суму платежу. Заповніть дані. ППК прописаний в договорі, зазначений в особистому кабінеті, а також його можна дізнатись в оператора колл-центра.

    4. Перевірте правильність вказаних даних.

    5. Внесіть потрібну суму. Зверніть увагу, термінал не видає решти і розраховує комісію в залежності від суми платежу.

    6. Підтвердіть операцію.

    7. Кошти зазвичай зараховується на рахунок до 10хв, але це може зайняти і більше часу через несправності зі сторони банку або платіжної системи.

  • Інші способи оплати

  • Оплата готівкою

    У Вас є можливість оплатити послуги LinkCom на нашому центрі обслуговування клієнтів за адресою Б.Хмельницького 102 (4 поверх, офіс № 11)

  • Оплата по перерахунку

    Оплата по перерахунку доступна тільки для Юридичних осіб, при підписанні юридичного договор

  • Карткою поповнення

    1. Введіть сайт з картки поповнення вручну http://stat.lc.lviv.ua або на головному сайті у верхньому правому куті натисніть «Особистий кабінет»

    2. Вкажіть дані згідно договору – логін та пароль. Ці дані може повідомити оператор колл-центру.

    3. У меню справа оберіть «Картки поповнення»

    4. Введіть код активації, зазначений на картці поповнення рахунку: у зазначенему полі та натисніть «Далі»

    5. Ваш рахунок поповнено. Зберігайте картку до наступного поповнення.

    6. Якщо відображається помилка, зателефонуйте в колл-центр або напишіть через особистий кабінет натиснувши у меню «Повідомлення адміністрації».

    7. Зверніть увагу, через особистий кабінет можна здійснити проплату через скретч-картки та платіжну систему EasyPay.

    8. Пункти продажу скретч карток поповнення:

    вул. Б. Хмельницького 120, магазин “Продукти цілодобово” (пн-нд 0:00-24:00)

    вул. Замарстинівська 27, магазин канцелярії (пн-пт 9:00-18:00, сб 10:00-15:00)

    вул. П. Куліша 8, продуктовий магазин (пн-нд 9:00-21:00)

    вул. Металістів 9, продуктовий магазин (пн-нд 10:00-20:00)

    вул. Кн. Романа 24, продуктовий магазин (пн-нд 10:00-20:00)

    вул. Мазепи 11, канцтовари (пн-пт 9:00-18:00, сб 9:00-14:00)

    вул. Замарстинівська 178, продуктовий магазин (пн-нд 9:00-20:00)