Уявити сучасне життя без швидкісного підключення до мережі майже неможливо. Навчання, робота, розваги – все це так чи інакше може бути пов’язаним з доступом до інтернету. Тож якщо з’єднання раптово зникло, хочеться якомога швидше все налаштувати та усунути проблему. Як діяти, коли не працює домашній інтернет – далі в нашій статті.
Зникло підключення до інтернету, не працює wi-fi: у чому причина?
Є кілька причин проблем з інтернетом:
1. Проблема з боку інтернет-провайдера
Якщо на панелі інструментів комп’ютера з’явиться піктограма “Не підключено. Немає доступних підключень” або “Без доступу до Інтернету”, це не працює або пошкоджено обладнання провайдера. Може бути пошкоджено магістральний кабель, знеструмлено обладнання або інші проблеми на базовій станції. У такому разі можна звертатися до служби техпідтримки, оскільки провайдер бачить, що у нього не працює і, швидше за все, фахівці вже розв’язують проблему.
2. Немає електрики у вашому будинку чи районі
Якщо в будинку відключено електрику, то й інтернет не працюватиме. Все залежить від того, як побудовано мережу провайдера. Буває таке, що у Вашому домі світло є, але його немає у сусідньому домі та тому немає інтернету. Знеструмленою може бути базова станція провайдера і, відповідно, вся мережа не працює.
Порада: щоб не бути залежним від відключень світла, обирайте для дому оптоволоконний інтернет. Така технологія працює навіть тоді, коли будинок знеструмлено.
3. Проблема на пристроях абонента
З’єднання може погано працювати через несправність обладнання абоненти – застарілий комп’ютер, роутер, мережеву карту. Найперше, що потрібно зробити:
- витягнути інтернет-кабель із комп’ютера, роутера та вставити назад;
- перезавантажити комп’ютер.
Часто мережа зникає, якщо збилися налаштування Wi-Fi роутера. Спробуйте підключити LAN-кабель безпосередньо до комп’ютера.
Якщо це не допомогло, перевірте цілісність кабелю у квартирі, особливо у місцях згину. Якщо дріт проходить під килимком і всі ходять по ньому, то в цьому місці можуть бути пошкодження. Елементарно, LAN-кабель може погризти кішка чи собака. Якщо є можливість, перевірте, чи не пошкоджений кабель у під’їзді.
Якщо все гаразд, але інтернет відсутній, зверніться до служби підтримки абонентів, оператори можуть віддалено перевірити лінію та чи є зв’язок з обладнанням.
4. Нема грошей на рахунку
Перевірте рахунок, чи можливо закінчилися гроші. Абонент може бути впевнений, що він оплатив інтернет, але гроші могли не надійти на рахунок або підвищилася абонплата та недостатньо коштів, щоб підключити послугу. Якщо Ви поповнили рахунок, оплата надходить протягом 1 години, але іноді платежі можуть бути затримані до 3-х днів.
5. Хтось використовує вашу мережу
Якщо інтернет-мережа працює, але дуже повільно, перегляньте підключені пристрої. Цілком можливо, що хтось користується вашим Wi-Fi. Обов’язково змініть пароль, щоб уникнути такої ситуації в майбутньому.
Чому не працює мобільний інтернет?
Причин відсутності інтернету на мобільному теж є декілька. Це:
- Проблеми з покриттям. Переконайтеся, що в конкретній локації “ловить” мережа.
- Відсутність коштів – цілком можливо, що трафік за вашим тарифом закінчився і настав час поповнити рахунок.
- Проблеми на самому пристрої. Спробуйте перезавантажити смартфон, переключитися з мобільного інтернету на Wi-Fi, змінити параметри підключення до мережі.
Не варто забувати про те, що часто інтернет не працює через проблеми з боку оператора. Тож якщо помилка з’єднання не виправляється тривалий час, зателефонуйте на гарячу лінію.