

У сучасному світі якісний інтернет є необхідністю, а стабільне та швидкісне з’єднання може забезпечити не кожен провайдер. Саме тому обирати треба не дешевий тариф чи привабливу пропозицію, а компанію, яка пропонує ці вигоди. LinkCom розповість вам про основні критерії вибору інтернет-провайдера та способи перевірки якості інтернету ще до підключення.
Пошук інтернет-провайдера
Перший крок – з’ясувати, які провайдери працюють у вашому районі чи безпосередньо в будинку. Це можна зробити за допомогою кількох способів:
- Перевірити інформацію в будинку – часто провайдери розміщують контактні дані на своєму обладнанні, наприклад, на кабелях чи абонентських боксах, на мультимедійному (слабострумному) щитку. Також актуальну інформацію про компанії можна почитати на дошках оголошення.
- Запитати сусідів – вони можуть поділитися реальним досвідом користування інтернетом. Якщо є будинковий чат у Viber або Telegram, то можна написати туди.
- Перевірити сайт провайдерів – більшість компаній надають можливість ввести адресу та перевірити доступність підключення в тому чи іншому будинку. Для цього також розробляють інтерактивні карти з покриттям мережі.
- Звернутися до ОСББ чи керуючої компанії – зазвичай мають інформацію про всіх інтернет-провайдерів, що обслуговують їхні об’єкти.
Вибір технології підключення
Після того, як ви склали список доступних провайдерів, важливо проаналізувати їхні можливості. А насамперед варто звернути увагу на тип підключення інтернету. Від нього великою мірою залежатиме швидкість та можлива енергонезалежність.
Варто обирати провайдера, який пропонує підключення оптоволокном (FTTH, GPON). Це найкраща технологія, що доступна на сьогодні.
Переваги оптоволокна:
- Висока швидкість передавання даних.
- Пасивна мережа, що не потребує активного електроживлення на проміжних вузлах провайдера та може працювати без світла
- Стабільний сигнал, що передається від основного комутатора до користувача.
- Вищий рівень безпеки для зберігання конфіденційності в інтернеті.
Аналіз послуг та якості обслуговування
Швидкість і тарифи. Порівняйте пропозиції різних компаній, щоб визначити, хто з провайдерів пропонує високу швидкість за оптимальною ціною.
Рівень PING. Простими словами, це час, протягом якого пакет даних з ПК відправляється на сервер і повертається назад. Тобто це час відгуку сервера. Важливо дізнатися наперед, який рівень PING у провайдера. Чим він нижчий, тим краще. Тоді затримка під час передавання даних буде меншою, що особливо важливо під час онлайн-ігор, відеоконференцій та швидкої роботи з віддаленими сервісами.
Робота техпідтримки. Варто перевірити, наскільки легко чи важко додзвонитися до провайдера, чи працює лінія цілодобово і чи безплатні дзвінки (зазвичай номер має починатися з 0 800).
Додаткові послуги та зручність. Важливо, щоб сайт компанії був зрозумілий, чат-ботами було легко користуватися. Перевагою також буде наявність акцій як для нових, так і для постійних абонентів. А ще важливо, аби провайдер пропонував додаткові послуги, наприклад IP-телебачення, відтермінування платежів, самостійне призупинення тарифів тощо.
Що важливо знати про роботу інтернет-провайдерів
Багато користувачів шукають однозначну відповідь на питання: “Який провайдер найкращий?” Правда в тім, що на це питання неможливо відповісти одностайно.
В одному районі інтернет-провайдер може працювати бездоганно, а в іншому – мати проблеми зі зв’язком. Причинами можуть бути:
- різний вік і стан інфраструктури;
- особливості житлового будинку та місцевості;
- рівень завантаженості мережі;
- періодична модернізація обладнання та розширення каналів або навпаки відсутність технічних робіт, яких потребує мережа.
Ситуація з якістю послуг постійно змінюється. Інтернет-провайдер, який мав проблеми пів року тому, міг провести модернізацію і тепер пропонує чудове обслуговування.
Дослідження показують, що в процентному співвідношенні кількість сервісних робіт та звернень щодо проблем у різних провайдерів приблизно однакова. Різниця полягає в:
- швидкості реагування на проблеми;
- ефективності усунення несправностей;
- прозорості комунікації з клієнтами.
Тож не варто обирати компанію лише за критерієм часу виконання робіт. Тут важливіша швидкість реагування на запит, чесна комунікація та якісна робота спеціалістів.
Що робити, якщо інтернет працює неякісно після підключення?
- Перевірте власне обладнання – маршрутизатор може бути застарілим або неправильно налаштованим.
- Проскануйте мережу на рівень перевантаження – надмірна кількість підключених пристроїв може знижувати швидкість.
- Зверніться до провайдера та залиште заявку в техпідтримку.
Якщо проблема довго не вирішується, варто подумати про перехід до іншого інтернет-провайдера.
Висновок
Отже, під час вибору інтернет-провайдера слід звертати увагу на якість та швидкість з’єднання, яке він пропонує, клієнтську підтримку, а також на наявність додаткових послуг і вигідних пропозицій. Відгуки абонентів – дуже важливий критерій, що допоможе сформувати цілісну картину про роботу компанії. Про враження абонентів можна дізнатися безпосередньо в них, наприклад поспілкуватися із сусідами, а також відгуки можна переглянути на Google Maps. Врахувавши всі ці критерії, ви зможете забезпечити собі стабільний та швидкісний інтернет і якісне обслуговування.
Якщо ви живете у Львові та шукаєте надійного інтернет-провайдера, зверніть увагу на LinkCom. Компанія пропонує найбільш швидкісний оптоволоконний інтернет для домашнього користування у Львові – до 2,5 Гбіт/с. Інтернет-провайдер має найбільшу кількість відгуків на Google Maps та високий рейтинг – 4,6 із 5, що свідчить про позитивний досвід великої кількості абонентів.
LinkCom пропонує вигідні акції як для нових, так і для дійсних абонентів, а також безкоштовний виклик спеціаліста, якщо в абонентів виникає така потреба. Підключайте швидкісний інтернет від LinkCom за телефоном 0 800 217 209 або залишивши заявку на сайті!